Blogia
A cova do congro

Escravos

Já fai anos que o meu primo Javier decidíu (ou deixóu que decidiran por el) que viver para trabalhar tamén é umha forma de vida, que ser feliz no trabalho nom deixa de ser umha forma de ser feliz, que o éxito profesional é umha métrica social coma qualquer outra, e que, postos a vender o alma, o dianho era o que melhor pagaba. Alá o está no Brasil agora, fazendo jornadas de 14 horas diarias. Pero antes de se pasar ó lado escuro, lembro que me deixóu umha lecçom que nom olvidéi : O meu primo tinha umha entrevista de trabalho numha empresa de Vigo. O día anterior, -por si acaso- decidíu fazer umha proba : ás nove da noite chamóu por teléfono á empresa. Alguén colhéu (nom soubo quém, el colgóu).... El, o día seguinte, nom foi á entrevista.

1 comentario

sonia -

Creo que a lo largo de la vida va cambiando nuestra escala de prioridades. La compensación (monetaria, de satisfacción personal, ascensos, etc...)que debe estar obteniendo tu primo tras sus jornadas laborales maratonianas debe ser bastante importante, renunciando consciente o inconscientemente a otras vivencias. El coste de oportunidad es grande pero él lo ha elegido así y es totalmente respetable. Es más le comprendo perfectamente porque en estos momentos, a mi eso también me serviría para llenar alguno de mis vacíos, aunque suene frío.