Blogia
A cova do congro

Sonho

Facía anos, Mo, que nom sonhaba contigo. Esta noite sonhéi. No meu sonho, Mo, aparecías com 20 anos (agora tes 30) e lucías igoalinha, cos teus incisivos (tí chamávalos paletas) separados (nom puxeras corrector), que tanto me gostavan, que tanto odiavas, adornando o teu sorriso. Ainda que no meu sonho, Mo, estavas triste. I eu consolábate. Porque rematara a relaçom com Pablo. I eu pensava -no sonho- que era estranho que o deixárades porque Elena acabava de casar, e os pais de Pablo fóranvos ver (dende Asturias) facía pouco. Que o deixárades así, de repente. E pensava, Mo, que cecáis discutírades por mor deles, e que, nas parelhas, é perigoso falar das respectivas familias.
Nese punto eu despertéi (por iso lembro o sonho) pensando qué pouco cambearas, Mo, qué bonita, qué igoalinha estabas.
Excepto naquela forma que tinhas de me namorar.

0 comentarios