Blogia
A cova do congro

Corazonadas

Alá polo ano 80, Francis Ford Coppola tivo umha corazonada. Maxinóu umha película grandiosa ambientada en Las Vegas. Como a rodaxe en escenarios naturáis nom era posível, decidíu seguir a corazonada e arriscar cáseque todo o séu capital, acumulado tras os éxitos The Godfather e Apocalypse Now, en reconstruir nos estudios Zoetrope a cidade enteira de Las Vegas.
Outra corazonada levóulhe a nom empenhar os vinhedos que posuía en California : prácticamente o único que nom perdéu tras o fracaso comercial de Corazonada. Pódese perder todo, menos o vinho.
Estou agora a escoitar a Tom Waits na banda sonora.
This one is from the heart...

1 comentario

sonia -

Duas cousas:
- A primeira allea: "Bezenye, una población húngara cercana a las fronteras de Austria y Eslovaquia, se convertirá en la capital europea del juego. Imitará así a la ciudad de Las Vegas (Estados Unidos).
Un grupo de inversores estadounidenses destinarán 400 millones de euros a la construcción de Euro-Vegas, con hoteles, casinos, tiendas y restaurantes con capacidad para 35.000 personas. Se empezará a edificar en el verano de 2006.
El origen del proyecto nació hace cuatro años, cuando Joe, el padre de Michael Jackson, planeó construir allí mismo el complejo Cristal City".
- A segunda propia: atopar música neste blog.